Kråkan

Nu är du redo att testa krafterna med kråkan!

Yogaskolan tar dig i 5 steg till kråkan.

Så gör du kråkan

  • Sätt dig på huk och placera händerna i golvet, lite bredare än i axelbredd.
  • Spreta med och sträck ut fingrarna och pressa ner fingertopparna i golvet.

  • Sätt ihop fötterna och kom upp på tårna.

  • Böj armbågarna och placera knäna utanför armarna, så högt upp som möjligt.
  • Pressa knäna mot överarmarna.
  • "Sug upp" revbenen i kroppen och försök lyfta fötterna från golvet genom att luta dig framåt och pressa fingertopparna i golvet.
  • Lyft huvudet och andas där.
  • Bli kvar så länge du kan, och slappna sedan av.

Video: Se hur du gör övningen här

Hälsosam hela sommaren med I FORM

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Just nu har vi ett specialerbjudande, där du får tillgång till I FORM hela sommaren för endast 49 kr.

ERBJUDANDE: Få 3 månader för 49 kr.


Newsletter background