Sund Var Dag – 28 dagars plan med kost och motion

Tycker du att det är svårt att grundlägga hälsosamma kost- och motionsvanor i vardagen? Då är detta planen för dig.

Sätt igång i vardagen hälsosamma vanor – en gång for alla

Låt detta startpaket med en 28 dagars-plan for sunda kost- och motionsvanor kickstarta din nya livsstil.

Med Sund Var Dag, som sträcker sig över fyra hela veckor, får du hjälp att komma igång med en hälsosammare vardag, och det är enkelt att fortsätta med de goda vanorna efter programmets slut.

Du kommer att lära känna (och få full tillgång till) våra veckomenyer, som har fokus på mättande och kalorisnål middagsmat, samtidigt som du blir guidad genom vårt universum av träningsvideor, som är lätta att följa.

Både veckomenyerna och träningsuniversumet kommer du som prenumerant att fortsätta ha tillgång efteråt, och du kan därför enkelt skräddarsy dina kommande träningar och utnyttja veckomenyerna (och över 1000 nyttiga recept).

Vi guidar dig genom din träning

Som prenumerant har du tillgång till ALLA I FORMs träningsvideor.

Med Sund Var Dag får du förslag på fyra träningar varje vecka, dessa ligger måndag, onsdag, fredag samt en dag på helgen. Två av dem är från Fit på ett kick-programmet, som stärker och stramar upp hela kroppen. En gång i veckan sätter vi fokus på en bestämd kroppsdel, och en gång i veckan föreslår vi en alternativ träningsform som till exempel löpning eller yoga.

Alla veckor startar mjukt med 10 minuters träning på måndagen – generellt varar träningarna minst 10 minuter och max 30 minuter på vardagarna, så du hinner med dem även under hektiska perioder. Du kan enkelt flytta på träningarna så de passar din vecka, men se till att ha några vilodagar så din kropp hinner återhämta sig.

Vår träningsexpert guidar dig på skärmen och du kan utnyttja alla de smarta funktionerna:

  • välj uppvärmning före varje träningspass.
  • hoppa över övningar du inte gillar.
  • gå in och titta på övningen innan du börjar så du har koll på hur den ska utföras.

Du väljer själv nivå och hur lång tid du vill träna. Det är enkelt och utan utrustning – och det passar alla!

Ät god, nyttig och lättlagad middagsmat

Glöm sena kvällar med panik i mataffären och stress över vad du ska laga till middag. I FORMs veckomenyer gör det enkelt för dig att köpa in råvaror till flera dagar åt gången och ger dig och familjen inspiration till nyttig och varierad kost.

Som prenumerant har du tillgång till veckomenyerna, som består av recept till middagsmålet 5* dagar i veckan, samt ett bonusrecept på en läcker dessert, dryck, bjudrätt eller annat gott.

*I denna 28 dagarsplan får du recept till middag VARJE kväll.

Du får måltider, som:

  • Tag max 30 min att tillaga.
  • Innehåller max 600 kcal per person.
  • Innehåller minst en fiskerätt och en vegetarisk rätt varje vecka.

Har du inte tillgång till dagens schema? Det är för att du inte är prenumerant. Testa två veckor för 0 kronor och få tillgång NU.

Är du redan prenumerant? Du får tillgång till planen genom att logga in.