Sund Var Dag: vecka 2 - torsdag

Dags för en välförtjänt paus från träningen. Vi har samlat några gröna läckerheter du kan ta dig an istället.

VECKA 2 - torsdag

Idag är det vilodag. Njut av den och fyll på med positiv energi i form av läckra, nyttiga måltider och vila.

Dagens recept hittar du i vår veckomeny. Måltiden tar max 30 minuter att tillaga och innehåller max 600 kcal.

GÅ TILL VECKANS MENY

Skulle du vilja äta mer grönsaker, men orkar inte med allt skalande och hackande som följer med? Frysta grönsaker är bra att ha till hands och den perfekta genvägen när du ska laga mat en stressig vardagskväll. En påse wokgrönsaker, till exempel, är, ett blixtsnabbt sätt att fixa en nyttig middag.

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background