Sund Var Dag: vecka 2 - torsdag

Dags för en välförtjänt paus från träningen. Vi har samlat några gröna läckerheter du kan ta dig an istället.

VECKA 2 - torsdag

Idag är det vilodag. Njut av den och fyll på med positiv energi i form av läckra, nyttiga måltider och vila.

Dagens recept hittar du i vår veckomeny. Måltiden tar max 30 minuter att tillaga och innehåller max 600 kcal.

GÅ TILL VECKANS MENY

Skulle du vilja äta mer grönsaker, men orkar inte med allt skalande och hackande som följer med? Frysta grönsaker är bra att ha till hands och den perfekta genvägen när du ska laga mat en stressig vardagskväll. En påse wokgrönsaker, till exempel, är, ett blixtsnabbt sätt att fixa en nyttig middag.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background