Sund Var Dag: vecka 4 - onsdag

Dagens träning består av 4 magövningar på 10 intensiva minuter.

VECKA 4 - onsdag

I dag är det träningsdag. Starta med en lätt uppvärmning och avsluta gärna med en kort stretch.

GÅ TILL DAGENS TRÄNING

Dagens recept hittar du i vår veckomeny. Måltiden tar max 30 minuter att tillaga och innehåller max 600 kcal.

GÅ TILL VECKANS MENY

Visste du att en banan är ett smart mellanmål efter träningen? Den söta frukten innehåller nämligen en mix av kolhydrater som både mättar och ger snabb energi. Dessutom är bananer rika på mineraler som magnesium och kalium, två ämnen som bidrar till stabil hjärtrytm och hälsosamt blodtryck, och som därmed är bra för hela ditt blodomlopp.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background