Sund Var Dag: vecka 4 - fredag

Gör dig beredd på en träning där hela kroppen aktiveras. Du jobbar i 35 sekunder och pausar i 25 sekunder – och innan du vet ordet av så har det gått en halvtimme!

VECKA 4 - fredag

I dag är det träningsdag. Starta med en lätt uppvärmning och avsluta gärna med en kort stretch.

GÅ TILL DAGENS TRÄNING

Dagens recept hittar du i vår veckomeny. Måltiden tar max 30 minuter att tillaga och innehåller max 600 kcal.

GÅ TILL VECKANS MENY

Om du – liksom så många andra – ibland lider av ballongmage så ska du vara extra glad att du kommit igång med en bra träningsrutin. Motion är nämligen mycket bra mot uppsvälld mage, särskilt om du också lider av förstoppning. Luften slipper lättare ut om du rör på dig, eftersom fysisk aktivitet stimulerar tarmrörelserna.

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background