Sund Var Dag: vecka 4 - fredag

Gör dig beredd på en träning där hela kroppen aktiveras. Du jobbar i 35 sekunder och pausar i 25 sekunder – och innan du vet ordet av så har det gått en halvtimme!

VECKA 4 - fredag

I dag är det träningsdag. Starta med en lätt uppvärmning och avsluta gärna med en kort stretch.

GÅ TILL DAGENS TRÄNING

Dagens recept hittar du i vår veckomeny. Måltiden tar max 30 minuter att tillaga och innehåller max 600 kcal.

GÅ TILL VECKANS MENY

Om du – liksom så många andra – ibland lider av ballongmage så ska du vara extra glad att du kommit igång med en bra träningsrutin. Motion är nämligen mycket bra mot uppsvälld mage, särskilt om du också lider av förstoppning. Luften slipper lättare ut om du rör på dig, eftersom fysisk aktivitet stimulerar tarmrörelserna.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background