Sund Var Dag: vecka 3 - torsdag

Idag är det ingen träning – men kanske kan dagens tips inspirera dig till en ny typ av motion.

VECKA 3 - torsdag

Idag är det vilodag. Njut av den och fyll på med positiv energi i form av läckra, nyttiga måltider och vila.

Dagens recept hittar du i vår veckomeny. Måltiden tar max 30 minuter att tillaga och innehåller max 600 kcal.

GÅ TILL VECKANS MENY

Gillar du frihetskänslan i att du alltid kan ge dig ut på en löptur? Eller trycka på play och sätta igång en träningsvideo? Här är en annan träningsform som du kan utöva när, och var, du har lust. Kanske blir träning med hopprep din nya grej? Att hoppa rep aktiverar dessutom de flesta musklerna i kroppen, och allt som behövs är ett hopprep (som du lätt kan ta med dig vart som helst).

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background