Sund Var Dag: vecka 2 - tisdag

Lägg upp benen och njut av en träningsfri dag. Får det lov att vara en läcker smoothie?

VECKA 2 - tisdag

Idag är det vilodag. Njut av den och fyll på med positiv energi i form av läckra, nyttiga måltider och vila.

Dagens recept hittar du i vår veckomeny. Måltiden tar max 30 minuter att tillaga och innehåller max 600 kcal.

GÅ TILL VECKANS MENY

En smoothie är ett genialt sätt att öka sitt intag av frukt och grönt.

Ett bra tips är att göra en större portion av din favoritsmoothie och frysa in i plastflaskor eller matlådor. Då går det snabbt att fixa ett nyttigt mellanmål även en hektisk arbetsdag.

INSPIRATION TILL SMOOTHIES HITTAR DU HÄR

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background