Sund Var Dag: vecka 3 - onsdag

Dagens träning fokuserar på rumpan och varar i 25 minuter.

VECKA 3 - onsdag

I dag är det träningsdag. Starta med en lätt uppvärmning och avsluta gärna med en kort stretch.

GÅ TILL DAGENS TRÄNING

Dagens recept hittar du i vår veckomeny. Måltiden tar max 30 minuter att tillaga och innehåller max 600 kcal.

GÅ TILL VECKANS MENY

Vill du försöka äta mindre kolhydrater och mera grönt? Ett bra sätt är att ersätta, eller dryga ut, klassiska kolhydratkällor med grönsaker. Byt ut riset mot blomkålsris, ersätt potatisen med andra rotfrukter och blanda haricot verts i pastaskruvarna.

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background