Sund Var Dag: vecka 3 - onsdag

Dagens träning fokuserar på rumpan och varar i 25 minuter.

VECKA 3 - onsdag

I dag är det träningsdag. Starta med en lätt uppvärmning och avsluta gärna med en kort stretch.

GÅ TILL DAGENS TRÄNING

Dagens recept hittar du i vår veckomeny. Måltiden tar max 30 minuter att tillaga och innehåller max 600 kcal.

GÅ TILL VECKANS MENY

Vill du försöka äta mindre kolhydrater och mera grönt? Ett bra sätt är att ersätta, eller dryga ut, klassiska kolhydratkällor med grönsaker. Byt ut riset mot blomkålsris, ersätt potatisen med andra rotfrukter och blanda haricot verts i pastaskruvarna.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background