Med I FORMs program kan du mota Olle i grind och faktiskt gå ner i vikt under julen, trots att du bara slappar och frossar i godsaker...

Så sätter du fart på din förbränning

Följ det här programmet i 6 veckor. Då boostar du din förbränning så mycket att du faktiskt blir av med fett istället för att gå upp i vikt när de 6 veckorna har gått och dieten är över.

3 november 2017 av I FORM

Om du tränar efter vårt revolutionerande program, så trimmar du din kropp till att förbränna fett, i stället för att du går upp.

Klicka på ladda ned för att hämta hela programmet

Så ska du träna – dag för dag

  • Ditt program består av tre delar: styrka, muskeltillväxt och fettförbränning.
  • Du tränar mellan 12 och 60 minuter per träningstillfälle.
  • Hårdhetsgraden förändras så mycket, så även om du känner att en träning plötsligt är lätt och kort, så är det meningen. Programmet ger dig så mycket träning som möjligt på kortast möjliga tid. På så sätt undviker du att hamna i överträning på riktigt.
  • Vi rekommenderar en kettlebell, men du kan också använda en hantel eller viktstång.
  • Använd samma kettlebell till alla övningar. Nybörjare: 8 kilo. Erfarna: 12 kilo.
    Använder du skivstång: Nybörjare: 12–15 kilo. Erfarna: 20–25 kilo.

LÄS OCKSÅ: En stegräknare får dig att gå 1,5 km mer – varje dag!

Nå ditt mål 2018!

Kanske är du intresserad av ...

I FORM tipsar