Uträtta små mirakel med cirkelträning

Det här cirkelträningsprogrammet som tar 20 minuter, 3 gånger i veckan, under 8 veckor gör underverk med din kropp.

24 januari 2012 av I FORM

De ser inte så mycket ut för världen, men med ett par hantlar och övningarna här kan du minska fettreserverna och få en topptrimmad kropp på mycket kort tid.

Så damma av hantlarna och gör dig redo att höja pulsen.

Ladda ner ett komplett program med 8 övningar

Träna hårt med cirkelträning

  • Gör först ett set av övning 1, sedan ett set av övning 2 och så vidare. Utför det antal repetitioner som står under varje specifik övning. Har du inga hantlar? Läs här vad du ska kolla efter.
  • Pausa inte mellan övningarna.
  • När cirkeln (det vill säga alla 8 övningar) har gåtts igenom, tar du en 1 minuts paus och utför sedan ännu en runda.
  • Gör totalt 3 cirklar.

SUGEN PÅ MER? Du hittar fler träningsprogram här!

Det ska göra ont - med måtta!

Det är viktigt att du pressar dig själv under träningen. Det måste göra ont på ett bra sätt för att ge synliga och snabba resultat. Gör eventuellt några fler repetitioner än vad som anges i programmet för att nå den punkt där träningen verkligen gör skillnad!

Nå ditt mål 2020

Kanske är du intresserad av ...

På vilket sätt gör du störst insats för klimatet?


I FORM tipsar