Cirkelträning för löprundan

Slå två flugor i en smäll och kör cirkelträning under din löprunda. Här hittar du ett perfekt program - bara att skriva ut och stoppa i fickan.

Använd det som finns på vägen istället!

Det får du

Ett antal övningar som görs efter varandra. Övningarna stärker kroppen och gör det möjligt att springa utan att drabbas av skador. Då det inte är några pauser mellan övningarna bidrar det också till bättre kondition.

Cirkelträning är optimalt eftersom du kan göra det var som helst – du behöver inte några redskap och det tar väldigt lite tid. Gör cirkelträningen i samband med den andra träningen!

Variation är nyckeln

Du behöver träna 3 gånger i veckan. Tränar du löpning finns det stor risk att du antingen blir skadad eller att formen inte förbättras.

Därför innehåller ditt program en variation av olika sorters träning: cirkelträning, löpning, promenader och eventuellt crosstrainer.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background