Gör så här

  • Stå med armarna längs sidorna. Sätt händerna i golvet, böj knäna och hoppa ut i en planka med sträckta armar.
  • Sänk bröstet mot golvet. Sträck armarna, lyft bakdelen och tryck ifrån med fötterna och hoppa fram till sittande position, så att fötterna kommer nära händerna.
  • Sätt av och hoppa upp i luften, sträck upp armarna över huvudet och klappa händerna.
  • Kör om igen.

Burpees är en av de övningar där du maximerar din förbränning och ökar din muskelmassa i förhållande till ditt kroppsfett. Men har du koll på tekniken? Få det här!

Hälsosam hela sommaren med I FORM

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Just nu har vi ett specialerbjudande, där du får tillgång till I FORM hela sommaren för endast 49 kr.

ERBJUDANDE: Få 3 månader för 49 kr.


Newsletter background