Så gör du

  • Leta upp en bänk, en bords­skiva eller använd golvet om du är stark nog för göra en riktig armhävning på tårna. Sätt händerna lite mer än axelbrett.
  • Gå upp på tårna och var noga med att hålla hela kroppen i en rät linje. Se med andra ord till att inte sticka ut rumpan!
  • Böj armbågarna så att de går rakt ut och överkroppen kommer närmare golvet. Håll huvudet i ryggradens förlängning.
  • Gå så långt ner du kan – gärna till rät vinkel i arm­bågarna.
  • Tryck sedan ifrån igen och gå upp till raka armar.

Hälsosam hela sommaren med I FORM

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Just nu har vi ett specialerbjudande, där du får tillgång till I FORM hela sommaren för endast 49 kr.

ERBJUDANDE: Få 3 månader för 49 kr.


Newsletter background