Magsträckning

Nu höjer vi intensiteten i träningsprogrammet med magsträckning.

Bli redo för bikinin på 8 veckor med I FORMs bikiniövningar.

Så gör du bikini-övningen

  • Lägg dig på rygg med bollen i händerna med sträckta armar och benen pekandes uppåt.
  • Sänk benen ner mot golvet, samtidigt som boll och armar rör sig bakåt ner mot golvet.
  • När du känner att ländryggen börjar lätta från golvet, går du tillbaka till utgångspositionen – men nu ska du upp och röra vid skenbenen med bollen.
  • Börja sedan om från början och rör armar och ben åt varsitt håll igen.

Kickstarta din sunda livsstil med en veckas superhärlig tränigsresa med I FORM

Se bikini-övningen på video här

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background