Magsträckning

Nu höjer vi intensiteten i träningsprogrammet med magsträckning.

Bli redo för bikinin på 8 veckor med I FORMs bikiniövningar.

Så gör du bikini-övningen

  • Lägg dig på rygg med bollen i händerna med sträckta armar och benen pekandes uppåt.
  • Sänk benen ner mot golvet, samtidigt som boll och armar rör sig bakåt ner mot golvet.
  • När du känner att ländryggen börjar lätta från golvet, går du tillbaka till utgångspositionen – men nu ska du upp och röra vid skenbenen med bollen.
  • Börja sedan om från början och rör armar och ben åt varsitt håll igen.

Kickstarta din sunda livsstil med en veckas superhärlig tränigsresa med I FORM

Se bikini-övningen på video här

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background