Brolyft med enbenslyft

Sätt extra fart på bikiniformen med brolyft med enbenslyft och se förvandlingen.

Bli redo för stranden med I FORMs effektiva övningar som är skräddarsydda för att locka fram din bikinikropp.

Så gör du bikini-övningen

  • Lägg dig på rygg med böjda ben, fötterna i golvet och bollen mellan knäna. Se till att fötterna är så nära rumpan som möjligt.
  • Lyft rumpan så högt som möjligt och håll stilla så (a). Pressa ihop bollen så hårt du kan mellan knäna, lyft och sträck därefter växelvis ett ben åt gången.
  • Det är bara underbenet du lyfter. Knäna ska vara kvar på samma höjd, så du kan pressa ihop bollen utan att tappa den.

Kickstarta din sunda livsstil med en veckas superhärlig tränigsresa med I FORM

Se bikini-övningen på video här

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background