Brolyft med enbenslyft

Sätt extra fart på bikiniformen med brolyft med enbenslyft och se förvandlingen.

Bli redo för stranden med I FORMs effektiva övningar som är skräddarsydda för att locka fram din bikinikropp.

Så gör du bikini-övningen

  • Lägg dig på rygg med böjda ben, fötterna i golvet och bollen mellan knäna. Se till att fötterna är så nära rumpan som möjligt.
  • Lyft rumpan så högt som möjligt och håll stilla så (a). Pressa ihop bollen så hårt du kan mellan knäna, lyft och sträck därefter växelvis ett ben åt gången.
  • Det är bara underbenet du lyfter. Knäna ska vara kvar på samma höjd, så du kan pressa ihop bollen utan att tappa den.

Kickstarta din sunda livsstil med en veckas superhärlig tränigsresa med I FORM

Se bikini-övningen på video här

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background