Sumo squat och jump squat

Squats i sumo- och jump-versioner säkrar bikiniformen!

Bli redo för stranden med I FORMs skräddarsydda bikiniprogram.

Så gör du bikiniövningarna

Sumo squat

  • Ställ dig så att du verkligen känner att du står brett med fötterna. Rotera dem lite utåt./li>
  • Sänk ner rumpan så långt det går, medan överkroppen är upprätt. Pressa därefter ifrån med hälarna, så du kommer upp till stående igen.
  • Det är viktigt att du pressar ifrån med hälarna, så att du använder dina muskler i bakdelen.

Kickstarta din sunda livsstil med en veckas superhärlig tränigsresa med I FORM### Jump squat

  • Ställ dig upprätt med en höftbredds avstånd mellan fötterna.
  • Böj knäna och kom ner i en halv squat, skjut därefter ifrån och hoppa uppåt. Landa med böjda ben och förbered för att hoppa upp igen.

Se båda bikiniövningarna på video här

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background