Sumo squat och jump squat

Squats i sumo- och jump-versioner säkrar bikiniformen!

Bli redo för stranden med I FORMs skräddarsydda bikiniprogram.

Så gör du bikiniövningarna

Sumo squat

  • Ställ dig så att du verkligen känner att du står brett med fötterna. Rotera dem lite utåt./li>
  • Sänk ner rumpan så långt det går, medan överkroppen är upprätt. Pressa därefter ifrån med hälarna, så du kommer upp till stående igen.
  • Det är viktigt att du pressar ifrån med hälarna, så att du använder dina muskler i bakdelen.

Kickstarta din sunda livsstil med en veckas superhärlig tränigsresa med I FORM### Jump squat

  • Ställ dig upprätt med en höftbredds avstånd mellan fötterna.
  • Böj knäna och kom ner i en halv squat, skjut därefter ifrån och hoppa uppåt. Landa med böjda ben och förbered för att hoppa upp igen.

Se båda bikiniövningarna på video här

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background