Russian twist och liggande benlyft

Ge dina magmuskler en riktig utmaning med russian twist och liggande benlyft.

Bli redo för bikinin på bara 8 veckor.

Så gör du bikiniövningarna

Liggande benlyft

  • Lägg dig på ryggen med armarna utsträckta åt sidorna. Böj benen i 90 graders vinkel vid knän och höfter.
  • Sänk benen växelvis ihop ner åt sidan – så långt ner det går.
  • Se till att axlarna är kvar i golvet hela tiden och fokusera på att använda magmusklerna under hela övningen.

Kickstarta din sunda livsstil med en veckas superhärlig tränigsresa med I FORM

Russian twist i högt tempo

  • Sätt dig på rumpan med händerna ihop och båda benen lyfta från golvet.
  • Rör händerna från sida till sida i en så snabb och stor rörelse som möjligt.
  • Håll överkroppen upprätt så du inte faller ihop i ryggen. Följ händerna med blicken hela tiden.
  • Känns övningen för lätt kan du hålla i en hantel/kettlebell när du gör övningen.

Se båda övningarna på video här

Hälsosam hela sommaren med I FORM

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Just nu har vi ett specialerbjudande, där du får tillgång till I FORM hela sommaren för endast 49 kr.

ERBJUDANDE: Få 3 månader för 49 kr.


Newsletter background