Väderkvarn

Med väderkvarnen tränar du hela kroppen. Om det är första gången du testar övningen så börja gärna med böjda ben.

Väderkvarnen hjälper dig att få bättre kondtion på nolltid.

  • Stå upprätt. Gör ett hopp på ena benet och sträck upp det andra lite åt sidan.
  • Sträck upp armarna så att du får fart. Sätt händerna i marken och lyft upp benen i luften, först det ena och sen det andra.
  • Kom ihåg att sträcka ut både armar och ben så att du blir mer stabil.
  • Försök få ett flyt så att du gör så många vind­kvarnar som möjligt utan paus. Prova båda hållen! Ena sidan är alltid enklare än den andra!

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background