Väderkvarn

Med väderkvarnen tränar du hela kroppen. Om det är första gången du testar övningen så börja gärna med böjda ben.

Väderkvarnen hjälper dig att få bättre kondtion på nolltid.

  • Stå upprätt. Gör ett hopp på ena benet och sträck upp det andra lite åt sidan.
  • Sträck upp armarna så att du får fart. Sätt händerna i marken och lyft upp benen i luften, först det ena och sen det andra.
  • Kom ihåg att sträcka ut både armar och ben så att du blir mer stabil.
  • Försök få ett flyt så att du gör så många vind­kvarnar som möjligt utan paus. Prova båda hållen! Ena sidan är alltid enklare än den andra!

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background