Utfall med hopp

Träna hela kroppen och förbättra din kondtion med övningen lunges med hopp.

Hoppa dig till en kondis i toppklass!

  • Stå upprätt.
  • Sätt händerna på marken och hoppa bakåt med fötterna till en planka på raka armar.
  • Hoppa fram igen och hoppa upp med sträckt kropp. Landa i ett utfall med böjda ben och ena foten framför den andra.
  • Hoppa upp i luften igen, byt ben i luften och landa i ett utfall med andra benet fram.
  • För att hålla balansen bättre när du är nere i ett utfall kan du hålla ut motsatt arm (i förhållande till det främre benet) framför dig.
  • Starta från början och hoppa ned i plankan igen.

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background