Utfall med hopp

Träna hela kroppen och förbättra din kondtion med övningen lunges med hopp.

Hoppa dig till en kondis i toppklass!

  • Stå upprätt.
  • Sätt händerna på marken och hoppa bakåt med fötterna till en planka på raka armar.
  • Hoppa fram igen och hoppa upp med sträckt kropp. Landa i ett utfall med böjda ben och ena foten framför den andra.
  • Hoppa upp i luften igen, byt ben i luften och landa i ett utfall med andra benet fram.
  • För att hålla balansen bättre när du är nere i ett utfall kan du hålla ut motsatt arm (i förhållande till det främre benet) framför dig.
  • Starta från början och hoppa ned i plankan igen.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background