Så gör du Jumping jacks

Jumping jacks är en bra all-round-övning som stärker rumpa, lår och hjälper dig att stabilisera muskler i rygg och mage.

Gör så här

  • Ställ dig mitt i däcket och gör en squat (knäböjning) med vikten på hälarna. Hoppa upp och landa på däcket med en fot på varje sida.
  • Hoppa tillbaka ned i hålet igen och repetera.
  • Förenkla övningenGör övningen utan däck.
  • Om du saknar traktordäck Hoppa upp på en hög madrass eller stabil låda.
  • Tränar I huvudsak lår, rumpa och stabiliseringsmusklerna i mage och rygg.

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background