Så gör du Jumping jacks

Jumping jacks är en bra all-round-övning som stärker rumpa, lår och hjälper dig att stabilisera muskler i rygg och mage.

Gör så här

  • Ställ dig mitt i däcket och gör en squat (knäböjning) med vikten på hälarna. Hoppa upp och landa på däcket med en fot på varje sida.
  • Hoppa tillbaka ned i hålet igen och repetera.
  • Förenkla övningenGör övningen utan däck.
  • Om du saknar traktordäck Hoppa upp på en hög madrass eller stabil låda.
  • Tränar I huvudsak lår, rumpa och stabiliseringsmusklerna i mage och rygg.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background