Knäböj med puls

Platt mage, fast rumpa och starkare lår i en enda övning.

Knäböj med puls.

Startposition

Stå med fötterna parallellt på en höftbredds avstånd. Sträck kroppen så mycket som möjligt och spänn musklerna i mage och bäckenbotten.

Rörelse

Andas in och böj i benen till 90 graders vinkel. Kom ihåg att hålla knäna i linje med fötterna. Böj armarna framför dig. Stanna kvar där nere samtidigt som du flyttar din kropp upp och ner i små rörelser.

Tänk på att hålla ryggen rak och spänn magmusklerna under hela övningen.

Antal

3 x 12

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background