Knäböj med puls

Platt mage, fast rumpa och starkare lår i en enda övning.

Knäböj med puls.

Startposition

Stå med fötterna parallellt på en höftbredds avstånd. Sträck kroppen så mycket som möjligt och spänn musklerna i mage och bäckenbotten.

Rörelse

Andas in och böj i benen till 90 graders vinkel. Kom ihåg att hålla knäna i linje med fötterna. Böj armarna framför dig. Stanna kvar där nere samtidigt som du flyttar din kropp upp och ner i små rörelser.

Tänk på att hålla ryggen rak och spänn magmusklerna under hela övningen.

Antal

3 x 12

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background