Bli stark av brygga med benlyft

Övningen brygga med benlyft stärker speciellt baksidan av låren och baken, så du på bara 30 dagar får en rumpa av stål!

Kvinna gör benlyft, planka, styrketräning, redo för bikini

Så gör du brygga med benlyft

  • Lägg dig på rygg med fötterna så nära baken som möjligt och armarna längs sidan.
  • Lyft baken så högt som möjligt genom att trycka fötterna mot golvet.
  • Håll balansen med armarna.
  • Lyft nu ena benet, flexa foten och dippa benet fem gånger upp och ner samtidigt som du håller höften stilla och baken uppe.
  • Växla sedan till motsatt ben.

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background