Bli stark av brygga med benlyft

Övningen brygga med benlyft stärker speciellt baksidan av låren och baken, så du på bara 30 dagar får en rumpa av stål!

Kvinna gör benlyft, planka, styrketräning, redo för bikini

Så gör du brygga med benlyft

  • Lägg dig på rygg med fötterna så nära baken som möjligt och armarna längs sidan.
  • Lyft baken så högt som möjligt genom att trycka fötterna mot golvet.
  • Håll balansen med armarna.
  • Lyft nu ena benet, flexa foten och dippa benet fem gånger upp och ner samtidigt som du håller höften stilla och baken uppe.
  • Växla sedan till motsatt ben.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background