Få platt mage på 6 veckor

Få den platta mage som du drömmer om med I FORMs kombinerade kost- och träningsprogram. På bara 6 veckor smälter du med vår handledning bort magfettet.

Om du drömmer om en vältrimmad midja handlar det om att få större magmuskler, men också om att minska kroppsfett. För vad spelar det för roll att du har supervältränade magmuskler om de döljs av ett mjukt lager fett. Det räcker alltså inte att göra hundratals situps, du behöver bli av med fett också. I FORM bad två av sina experter Martin Kreutzer och Jari Etola, att plocka fram den ultimata platt mage-strategin och resultatet ser du här under. Strategin innebär hård konditionsträning, effektiva magövningar och en kostplan med få kolhydrater. Strategin sträcker sig över 6 veckor där du gradvis ökar träningen och minskar kalorierna. Det är alltså tufft - men väldigt roligt också! För att inte nämna den ultimata tillfredsställelsen när du kan se din platta mage i spegeln om 6 veckor!

De mest lästa artiklarna just nu
Annons

Gör din träning till en njutning

Psykologi

Så undviker du att vara en people pleaser

Psykologi

Test: Är du en people pleaser?

Superfood

Kan du inte heller få ut kärnorna? Vi hjälper dig här!

Menyer

Meny vecka 50: Redo för en röd vecka?

Yogaövningar

Krigare 2

Yogaövningar

Nedåtgående hund

Yoga

10 bra anledningar till att träna yoga

Yogaövningar

Kobran

Motivation till träning

Därför bör du komma 5 minuter innan passet börjar – och andra tips till gymmet

Mer om Platt mage
Platt mage

Platt mage: 6 saker du bör veta

Platt mage

Platt och stark mage på bara 8 veckor

Platt mage

Magcamp för nybörjare: Följ det här effektiva programmet och se resultat

Platt mage

Drömmer du om en plattare mage? Här är 2 effektiva program, som hjälper dig på vägen

Platt mage

Från nybörjare till superstark med I FORMs magcamp

Platt mage

I FORMs magcamp del 1

Platt mage

I FORMs magcamp del 6

Platt mage

I FORMs magcamp del 5

Platt mage

I FORMs magcamp del 4

Platt mage

I FORMs magcamp del 3

Platt mage

I FORMs magcamp del 2

Newsletter background
I FORM rekommenderar
Superfood

Kolla in våra bästa recept med rödkål

Förebyggande

Därför är bastu så hälsosamt

Psykologi

Testa dig själv: Är du optimist eller pessimist?

Om I FORM

Lätt att leva sunt: I FORMs träningsuniversum och veckomenyer hjälper dig

Förebyggande

Borde du vara orolig för att du svettas på natten?

Platt mage

Magcamp för nybörjare: Följ det här effektiva programmet och se resultat

Träning

Få mer energi med den här morgonträningen som sträcker ut och stärker

Psykologi

Depressionstest – är du mer än bara nedstämd?

Styrketräning

Nybörjare? Så kommer du snabbt igång med styrketräningen

Träning

Här är de 5 mest populära träningsprogrammen