Övning 3: Änglahopp

Änglahopp med Frida Hallqvists strandprogram.

Startposition

Böj benen och gå ner på huk, så att fingrarna når ner framför dina fötter. Håll ryggen rak och spänn magmusklerna och bäckenbotten.

Rörelse

Andas ut och gör ett stort hopp upp i luften samtidigt som du öppnar benen lätt ut åt sidorna och sträcker ut armarna i luften. Gå ner hela vägen tillbaka till startpositionen och hoppa upp och så vidare.

Kom ihåg! Gör det så fort du kan, baserat på din kondition och styrka.

Antal 12 hopp x 3 set.

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background