Trekanten

Få energi till hela dagen och sträck ut hela kroppen med trekanten.

Så gör du trekanten

  • Stå med rak hållning och ta ett stort kliv åt sidan. Fötterna ska vara parallella.
  • Sträck ut armarna åt sidan i axelhöjd. Vrid höger fot ut till höger. Håll benen helt raka.
  • Andas in och sträck på dig.
  • Andas ut och placera höger hand på höger fotled eller så långt ner på benet du kan komma med raka ben.
  • Använd eventuellt ett yogablock som på bilden.
  • Titta mot vänster hand. Håll ställningen i 30 sekunder och räta upp dig igen, gör sedan samma sak till vänster.
  • Gör övningen två gånger på varje sida.

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background