Viloställningen

Viloställningen är jättebra för dig som har mycket spänningar i ryggen då den fungerar avspännande och lugnar systemet. Därtill är den mycket behaglig.

Så gör du viloställningen

  • Lägg dig på rygg med en ihoprullad filt under nacken.
  • Placera armarna en bit från kroppen med handflatorna uppåt. En ögonkudde kan vara till hjälp så att du kan slappna av.
  • Ligg i den här positionen och andas från magen lugnt och ljudlöst, in och ut genom näsan.
  • Slappna av i hela kroppen och fokusera på andningen. Stanna kvar i den här ställningen i 10 minuter. Minimum är 5 minuter.

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background