Viloställningen

Viloställningen är jättebra för dig som har mycket spänningar i ryggen då den fungerar avspännande och lugnar systemet. Därtill är den mycket behaglig.

Så gör du viloställningen

  • Lägg dig på rygg med en ihoprullad filt under nacken.
  • Placera armarna en bit från kroppen med handflatorna uppåt. En ögonkudde kan vara till hjälp så att du kan slappna av.
  • Ligg i den här positionen och andas från magen lugnt och ljudlöst, in och ut genom näsan.
  • Slappna av i hela kroppen och fokusera på andningen. Stanna kvar i den här ställningen i 10 minuter. Minimum är 5 minuter.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background