Så gör du liggande twist

Låt vardag vara vardag men hitta en stund att njuta för dig själv. Med den här yogaövningen får du ro i hela kroppen.

Kvinna gör yoga.

Liggande twist

Löser upp spänningar i nedre ryggen och i bäckenet.

Så gör du

  • Ligg med armarna ut åt sidan. Böj knäna och sätt fötterna i mattan med stort avstånd mellan.
  • Rör benen från sida till sida – som vindrutetorkarna på en bil – medan du håller fötterna i mattan.
  • Du kan ev röra huvudet från sida till sida. Det lossar lite på nacken.
  • Övningens längd: Gör övningen i ca 2 minuter

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background