Så gör du easy twist

Den här yogaövningen minskar stress och laddar dig med ny energi. Se här hur du gör.

Kvinna gör yoga.

Easy twist

Öppnar upp i bröstkorgen, i ryggraden och sträcker ut stela axlar.

Så gör du

  • Ligg på rygg med böjda ben och armarna rakt ut åt sidan.
  • Lyft knäna upp till bröstet och lägg benen ner på golvet på din vänstra sida.
  • Andas djupt ända ner i bäckenet och försök att släppa alla spänningar.
  • Övningens längd: Bli kvar så i 1–2 minuter och gör sedan övningen åt höger sida i 1–2 minuter.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background