Stomach roll med TRX

Träna alla dina magmuskler, armar och axlar med stomach roll med TRX.

Kvinna gör stomach roll med TRX.

Stomach roll med TRX

TRX-ställning

  • Dra remmarna till den nedre markeringen.
  • Ju längre bak du står med dina knän i övningen, desto tuffare blir den – och omvänt.

Så gör du

  • Stå på dina knän och håll tag i handtagen med sträckta armar, som du håller lite framför dig, strax under dina axlar.
  • Spänn magmusklerna och se till att du har en stabil och bra kroppshållning genom kroppen från dina knän till toppen av huvudet.
  • Andas ut och rör kroppen framåt som en planka från knäna, samtidigt som armarna rör sig lite uppåt i banden.
  • Andas in och kom tillbaka till utgångsläget.
  • Gör övningen i 30 sekunder om du är nybörjare och i 1 minut om du är van.
De mest lästa artiklarna just nu

Hälsosam hela sommaren med I FORM

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Just nu har vi ett specialerbjudande, där du får tillgång till I FORM hela sommaren för endast 49 kr.

ERBJUDANDE: Få 3 månader för 49 kr.


Newsletter background