Läs också

Thruster

Lateral jumping burpee

När du gör burpees får du igång hela kroppen. Här kan du se hur du gör övningen lateral jumping burpee.

15 september 2015 av Marianne Korsgaard

Så gör du jumping burpee

  • Stå med en höftbredds avstånd mellan fötterna.
  • Luta dig framåt och sätt händerna i marken. Hoppa ner och rör marken med bröstet.
  • Hoppa därefter upp explosivt igen, hoppa sedan högt uppåt och klappa med händerna över huvudet.
  • Hoppa därefter direkt ut åt sidan och repetera med ännu en burpee.
  • Gör totalt 30 repetitioner.

Burpees är en av de övningar där du maximerar din förbränning och ökar din muskelmassa i förhållande till ditt kroppsfett. Men har du koll på tekniken? Få det här!






















Därför är dina träningskläder viktiga ...

Om du vill ha ut maximalt av din träning är det naturligtvis viktigt att dina träningskläder både är funktionella och att du trivs i dem. Just nu kan du få ett läckert träningsset från Active Fit bestående av ett par tights med hög midja och en stilren, löst sittande T-shirt. Bägge delarna är i en mjuk kvalitet som andas, så de är sköna att ha på sig samtidigt som de är gjorda för att fungera perfekt när du tränar. Visa mig träningssetet från Active Fit för endast 149 kr + 49,50 kr i porto, inklusive 4 nummer av I FORM.

Tightsen med hög midja ger dig full rörlighet, utan att du behöver oroa dig för att de ska glida ner. Att T-shirten andas innebär att den inte klibbar fast vid ryggen, samtidigt som den inte har några irriterande sömmar som kan störa dig under träningen. Just nu får du setet tillsammans med 4 nummer av I FORM med massor av inspiration till en sundare vardag, effektiva träningsprogram och läckra recept för endast 149 kr + 49,50 kr i porto.

Nå ditt mål 2019!

Kanske är du intresserad av ...

I FORM tipsar