Commando push-ups

Stärk hela kroppen med denna stentuffa CrossFit-övning! Commando push-ups gör dig superstark på nolltid.

Så gör du commando push-ups

  • Lägg dig med bröstet mot marken. Placera händerna vid sidan av bröstet.
  • Häv dig upp med händerna en aning och gå sedan ner igen, så du kan trycka ifrån och komma upp i en push-up.

Med burpees rammer du flere muskelgrupper og sender forbrændingen i vejret

  • Härifrån för du det ena knät till samma sidas armbåge.
  • Därefter lägger du dig ner på magen igen och börjar om från början, men med motsatt knä och armbåge. Det är totalt 1 repetition!
  • Gör totalt 20 repetitioner.

Burpees är en av de övningar där du maximerar din förbränning och ökar din muskelmassa i förhållande till ditt kroppsfett. Men har du koll på tekniken? Få det här!

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background