Yogaställning med tricepspress

Gör dig redo för en riktig utmaning för dina tricepsmuskler - här kommer en riktigt intensiv tricepsövning med yogaställning.

Så gör du övningen

  • Stå på tå och lägg kroppsvikten på armarna. Rumpan ska vara den högsta punkten. Håll huvudet mellan axlarna.
  • Böj armarna utåt, så att huvudet kommer närmare golvet. Sträck ut armarna igen. Spänn magmusklerna och håll den här positionen.
  • Lätt 7–8 repetioner.
  • Vältränad 10–12 repetioner.
  • Muskler som tränas Triceps intensivt. Bonus för den främre delen av deltamuskeln

Se övningen på video

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background