Morgonyoga
Morgonyoga Att göra yoga på morgonen är ett perfekt sätt att börja dagen.

Morgonyoga: 5 övningar som ger ro och energi

Morgonen är bästa tiden för yoga. Ta en kvart och börja dagen med de här fem lugnande övningarna som ger energi och håller dig i balans hela dagen.

5 september 2013 av Louise Fjendbo Jørgensen

Morgonyoga

Ett speciellt tillstånd av lugn och inåtvänd ro finns i din kropp när du vaknar på morgonen. Det ska du utnyttja: Precis då har du en perfekt tidpunkt för att utöva yoga och meditation. Dessvärre använder få av oss den här unika möjligheten att börja dagen med en energigivande och rofylld stund. I stället gör vi våld på oss själva genom att störta upp ur sängen och skynda oss ut genom dörren med spända axlar och ytliga andetag. 

En liten stund räcker Morgonyoga behöver inte vara ett intensivt 2-timmarsprogram. Det kan bestå av några få övningar som känns som en kärleksfull morgonyogakram för hela ditt nervsystem och håller dig stressfri hela dagen. På så vis kan du möta dagens utmaningar med en rörligare kropp, djupare andetag och ett balanserat nervsystem.

Därför är det viktigt vilka kläder du tränar i ...

Du känner kanske igen dig i något av detta från din träning: Axelband som inte sitter på plats, en svettig tröja som klibbar fast mot ryggen och tights som hela tiden halkar ner och som du drar upp för sjuttiofemte gången. Då är det nog dags att du unnar dig själv lite nya träningskläder.

Just nu får du ett par stilrena träningstights med hög midja och en snygg, löst sittande träningstopp i TOPPKVALITET + 4 nummer av I FORM, fylld med inspiration för en sundare vardag, effektiva träningsprogram och läckra recept för endast 149 kr plus 49,50 kr i porto (totalt 198,50 kr). Men skynda dig, ett så bra erbjudande tar snabbt slut.

Ja tack, visa mig erbjudandet NU!

Nå ditt mål 2018!

Kanske är du intresserad av ...

I FORM tipsar