Få fast rumpa med knäböj

Knäböj är en klassisk övning som din rumpa älskar.

Följ I FORMs Booty Camp och få synliga resultat på kort tid.

Gör så här

  • Stå med fötterna bredare än en höftbredds avstånd. Håll en kettlebell nära bröstet med båda händerna.
  • Böj knäna så att baken kommer närmare golvet samtidigt som överkroppen fortfarande är upprätt. Titta framåt när du gör övningen.
  • Återgå till stående position igen.

  • Tänk på! Det är viktigt att du håller vikten på hälarna och försöker komma så långt ner med rumpan som möjligt. Ju längre ner du kan komma, desto bättre utmaning får du för skinkorna.

Se fler övningar för rumpan här.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background