00.00
-00.00

Träningsprogram för rumpan – del 6

Warmup

00.00
-00.00

Träningsprogram för rumpan – del 6

8 min
Vältränad

Är du redo för sista delen av I FORMs rumpträning? Här i sjätte delen kommer både pulsen och sätesmusklerna att jobba hårt i övningarna jump squat och goblet squat. Ge dig själv en klapp på axeln när du genomfört hela programmet och gläd dig över din starkare rumpa. Bra gjort!

Här ser du alla övningarna i programmet. Vill du se hur du gör en eller fler av övningarna innan du börjar? Klicka på varje övning så kan du se en video där du ser övningen och hur du gör den.

Här ser du alla övningarna i programmet. Vill du se hur du gör en eller fler av övningarna innan du börjar? Klicka på varje övning så kan du se en video där du ser övningen och hur du gör den.

Träna med våra videoträningspass

Starka muskler i rumpa och lår är avgörande för att ha en kropp som fungerar i vardagen. Det gäller t ex när du cyklar, går långt, går upp för trappor eller lyfter tunga saker med rätt lyftteknik.

Lyckligtvis är det inte komplicerat att träna rumpan. Med I FORMs onlineträning får du bland annat träningsvideor, som stärker sin muskler i rumpa och lår. Du kan träna med videorna hemma eller i farten.

Newsletter background