Lär dig 30 effektiva kost- och träningsvanor som gör dig smalare, hälsosammare och starkare.

Bränn 5 kilo fett på 50 dagar

Kom i bättre form, ät nyttigare och bli av med de där envisa 5 kilona en gång för alla.

20 juli 2016 av I FORM

Följ I FORMs ultimata fettförbränningsplan som med 30 effektiva kost- och träningsvanor gör dig både smalare, sundare och starkare.

Starkare, fastare och hälsosammare

När du följer fettförbränningsplanen blir du en starkare, fastare och friskare version av dig själv – utan att förlora varken energi och humör eller svälta på vägen.

Vill du gå ner i vikt? Läs om olika metoder här >


Fettförbränning handlar helt enkelt om att skapa ett dagligt kaloriunderskott, som tvingar kroppen att tära på de egna reserverna. I teorin är det på många sätt mycket enkelt, för det gäller bara att äta mindre än du förbränner. I praktiken är saken en helt annan eftersom det faktiskt finns en anledning till att så många kämpar förgäves med kilona.

Både kost och motion måste prioriteras

Glöm allt om att springa bort alla dina kilon om du inte kombinerar detta med kosten. Och omvänt, det finns gränser för hur lite du kan äta om du ska kunna fungera till vardags. För att uppnå ett dagligt kaloriunderskott som är tillräckligt stort för att du ska kunna upptäcka synliga förändringar, är det avgörande att du kombinerar kost och motion.

Strategin bygger på 30 olika nya vanor, och innan du helt förlorat hoppet så kolla in den överskådliga veckoplanen som noga beskriver hur du ska träna samt exakt vad du behöver äta och när.

Bonusen för alla dina ansträngningar kommer du att kunna se och mäta vecka efter vecka.


Vill du öka din fettförbränning via kosten så är keto-dieten en metod för dig. Lär dig mer om hur du uppnår ketos här.

Nå ditt mål 2020

Kanske är du intresserad av ...

I FORM tipsar