Få 15 veckors styrkeövningar

Träna dig till en hälsosam kropp som bibehåller sin styrka år efter år.

Träningsprogram vecka 1-15

Styrkeövningar vecka 1-6

Styrkeövningar vecka 7-9

Styrkeövningar vecka 10-12

Styrkeövningar vecka 13-15

Så här gör du

  • Varje del av ditt träningsprogram nedan (t ex vecka 1-6, vecka 7-9 osv) består av fem övningar som ser till att låter hela kroppen arbeta - varje gång du tränar.
  • Alla fem övningar tränar flera muskler samtidigt, så att du får en allsidig träning och mer effektiv fettförbränning.
  • Du måste utföra alla delar av träningsprogrammet – det vill säga alla fem övningar - 2-3 gånger i veckan i tre veckor (den första delen i 6 veckor). Vilka dagar du vill träna bestämmer du själv, men fördela dagarna över hela veckan.
  • Det är mycket viktigt att du kommer ihåg att justera upp vikten efterhand som du blir starkare. Annars gör inte träningen någon nytta. Läs mer om det perfekta valet av vikter här.

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background