Sunt och billigt - torsdag

Här får du ett förslag på hur du kan sätta ihop resten av dagsmenyn när du har kycklingsallad till middag.

Frukost

1 skiva grovt rågbröd med en skiva mager ost och ett par skivor skinka (20 gram)

Förmiddag

15 gram mandlar + 100 gram morot

Lunch

200 gram blandad sallad med 30 gram korngryn eller bulgur i (rå vikt) + strimlor av 100 gram rökt lax

Eftermiddag

1,5 dl Cultura med 150 gram frukt skuren i bitar och 10 gram finhackad mörk choklad på toppen.

Middag

Kycklingsallad med mango

Sen kväll

En fryst banan i småbitar

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background