Sunt och billigt - söndag

Här får du ett förslag på hur du kan komponera menyn under resten av dagen när du äter minestronesoppa till middag.

Den magra, kolhydratrika minestronesoppan ger dig bland annat utrymme för en lite fetare lunch - läs hur du kan sätta ihop dagsmenyn:

Frukost:
60 gram havregryn med 2 dl minimjölk och 20 gram russin

Förmiddag:
1 frukt

Lunch:
1 skiva fullkornsrågbröd med 50 gram rökt makrill och 30 gram äggröra + 250-300 gram blandad grön sallad

Eftermiddag:
3 dl mager yoghurt med 25 gram fibermüsli eller All-bran

Middag:
Minestronesoppa

Sen kväll:
1 frukt

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background