Yogainstruktör Susanne Lidang visar hur glad löpare man kan bli av att göra yoga.

Du blir en gladare löpare av att bli smidigare i kroppen. Det kan du bli med yoga.

© Andreas Mikkel

Boosta löpningen med yoga

Oavsett om du älskar löpning eller kämpar för att komma iväg, kan du få en bättre löparupplevelse med yoga.

19 augusti 2016 av Susanne Lidang

Här kan du se hur du gör två yogaövningar som är särskilt bra för stela löparkroppar. Du kommer känna en större lätthet på dina löprundor, när du blir smidigare i kroppen. 

Kan göras av alla oavsett löparnivå.

Få lugn och ro på några minuter

Yoga är sunt för både kropp och själ, och du behöver inte avsätta flera timmar för att uppnå effekten. Det räcker med några minuters yoga för att fylla dig med lugn och ro samt ny energi. Det enda du behöver är en yogamatta. Så ge dig själv lite andrum och få lugn och ro samt ny energi i vardagen, just nu kan du nämligen få 4 nummer av I FORM tillsammans med ett komplett träningspaket bestående av yogamatta, träningsgummiband, redondoboll och foamroller för bara 149 kr plus porto.

Ja tack, det är precis vad jag behöver!

Nå ditt mål 2018!

Kanske är du intresserad av ...

I FORM tipsar