Sexpack på 6 veckor - Vecka 1 och 2

Din uppgift under de två första veckorna är att försöka hålla dig 100 procent till din kostplan samt komma igång med att träna målinriktat 3-4 gånger i veckan.

Starka magmuskler och mindre kroppsfett – det är utgångspunkten för träningen i I FORMs sexpack-strategi. Du ska därför styrketräna i form av effektiva magövningar samt konditionsträna hårt.

De första veckorna ska du träna 3–4 gånger i veckan, uppdelat på 2 gånger magträning och 1–2 gånger konditionsträning.

Därefter ska träningsmängden utökas, så att du till slut tränar varje dag.

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background