Sexpack på 6 veckor - Vecka 1 och 2

Din uppgift under de två första veckorna är att försöka hålla dig 100 procent till din kostplan samt komma igång med att träna målinriktat 3-4 gånger i veckan.

Starka magmuskler och mindre kroppsfett – det är utgångspunkten för träningen i I FORMs sexpack-strategi. Du ska därför styrketräna i form av effektiva magövningar samt konditionsträna hårt.

De första veckorna ska du träna 3–4 gånger i veckan, uppdelat på 2 gånger magträning och 1–2 gånger konditionsträning.

Därefter ska träningsmängden utökas, så att du till slut tränar varje dag.

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background