Locka fram dina bästa bikiniformer med den nya succémetoden, DASH-dieten, från USA.

Bli av med magfettet

Platt mage-plan: Ät dig till en platt mage! Här får du en komplett kostplan och effektiva övningar för en hel vecka.

6 december 2011 av I FORM-redaktionen

Är en platt mage i dina drömmar? Det är ingen omöjlighet! Forskning visar att en platt mage inte behöver föregås av svält och situps dagarna i ända.

Du måste vara prenumerant för att kunna ladda hem kostplanen.


Platt mage-principer

I FORMs veckokostplan innehåller alla centrala element för att få en platt mage. Dessa är:

  • Massor av enkelomättade fettsyror – för att särskilt komma åt magfettet.
  • Massor av kostfibrer – för att ge mättnad och en bra matsmältning.
  • Massor av proteiner – för att få fart på förbränningen och ge maximal mättnad.
  • Massor av frukt och grönt – för att ge dig en full mage med så få kalorier som möjligt.
  • Få kalorier - för att hålla kaloriintaget nere på viktminskande 1 500–1 600 kcal.
  • Minimalt med socker – för att dra ner på kalorier och hålla blodsockret stabilt.

Nå ditt mål 2020

Kanske är du intresserad av ...

I FORM tipsar