Kettlebell: Swing

Här hittar du den första av de 5 enkla övningarna som tränar hela kroppen.

Så ska du träna

Gör 3 set av övningen med 20-30 repetitioner per set. Pausa en stund mellan setten.

Kettlebell - Läs allt om det smarta träningsredskapet här >

Se nästa övning

Om du inte är van vid att träna med kettlebell kan du börja med att göra övningarna 2 gånger i veckan med 10-20 repetitioner.

Efter 2 veckor kan du öka till 3 träningspass i veckan.

Om du redan är igång och tränar med kettlebell kan du göra övningarna 3-4 gånger i veckan.

Se nästa övning

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background