Kettlebell: Swing

Här hittar du den första av de 5 enkla övningarna som tränar hela kroppen.

Så ska du träna

Gör 3 set av övningen med 20-30 repetitioner per set. Pausa en stund mellan setten.

Kettlebell - Läs allt om det smarta träningsredskapet här >

Se nästa övning

Om du inte är van vid att träna med kettlebell kan du börja med att göra övningarna 2 gånger i veckan med 10-20 repetitioner.

Efter 2 veckor kan du öka till 3 träningspass i veckan.

Om du redan är igång och tränar med kettlebell kan du göra övningarna 3-4 gånger i veckan.

Se nästa övning

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background