Se videoklipp av de två kombinationsövningarna, tvättbjörnen och kålmasken.

2 multiövningar: tvättbjörnen och kålmasken

Vill du bli dubbelt så stark som du är nu - utan att tillbringa all din fritid på gymmet?

12 februari 2013 av I FORM

Den drömmen kan nu bli verklighet för vi har tagit det bästa från träningsvärlden och satt ihop det till två multifunktionella övningar som arbetar igenom hela kroppen.


Använd programmet så här:

  • Gör övningarna 2–4 gånger i veckan för maxeffekt.

  • De två övningarna angriper hela kroppen, så du behöver inte komplettera med andra övningar.

  • Om du ändå väljer att göra extra övningar är det en god idé att göra våra två övningar först, när du har mest energi eftersom de kräver din fulla uppmärksamhet.

  • Försök göra varje övning i en glidande rörelse, även om de djupast sett består av flera olika övningar. Låt rörelserna flyta in i varandra, så att du inte stoppar upp mitt i övningen.

  • Välj tyngre vikter, så snart du lätt kan lyfta den nuvarande vikten. Annars står du stilla i din träning.

Övning 1: Tvättbjörnen

Övning 2: Kålmasken

Nå ditt mål 2019!

Kanske är du intresserad av ...

I FORM tipsar