Få träningen överstökad på 10 minuter - här är 5 program som du kan göra blixtsnabbt

Det är inte alltid man har tid, eller ork, till ett långt träningsprogram. Därför har vi samlat 5 träningsprogram som får pulsen att pumpa och svetten att flöda på bara 10 minuter.

5 träningsprogram som bara tar 10 minuter

Full power - utan hopp

10 minuter. Längre tid behöver din träning inte ta. I varje fall inte med detta effektiva program, som ger hög puls och stärker hela kroppen. Testa I FORM i 2 veckor för 0 kronor och få tillgång till programmet nu.

Effektivt, men enkelt

Du får stor effekt på kort tid med detta enkla program, som bjuder på pulshöjande övningar som sprattegubbe och höga knän. Det tar bara knappa 10 minuter! Testa I FORM i 2 veckor för 0 kronor och få tillgång till programmet nu.

Sprawls, sprattelgubbe och planka

3 enkla övningar med 3 repetitioner. Det kan alla klara av. Koncentrera dig bara på att ge allt, så har du har en effektiv träning hemma på ingen tid med detta program. Testa I FORM i 2 veckor för 0 kronor och få tillgång till programmet nu.

Superstarka ben

Du stärker särskilt rumpa, lår och core med detta enkla träningsprogram, som varken kräver utrustning eller gott om tid i kalendern. Testa I FORM i 2 veckor för 0 kronor och få tillgång till programmet nu.

Höj pulsen på 10 minuter

Har du 10 minuter, så har vi ett effektivt program till hemmaträning, som skjuter upp pulsen i vädret och stärker kroppen från topp till tå. Testa I FORM i 2 veckor för 0 kronor och få tillgång till programmet nu.

Ladda ner I FORMs app och få världens bästa träningskompis till hands var och när som helst.

Som prenumerant har du också tillgång till I FORMs app, I FORM - träning och ät mat, som innehåller massor av videoträningar, menyer och recept. Du kan spara ditt favoritinnehåll för att sedan lätt hitta tillbaka till det, när det sparas på din personliga sida.