HIIT – få effektiv träning på BARA 28 minuter

HIIT är en genial träningsform när du vill förbränna många kalorier på kort tid! Och så är det superbra för hälsan att få upp pulsen.

En halvtimme är inte mycket träningstid. Men med träningsformen HIIT kan du på under 30 minuter stärka både din kondition och din hälsa.

Effektivt HIIT-program på 28 minuter

Med det här lilla superprogrammet maxar du din förbränning tack vare att pulsen går på max samtidigt som alla stora muskler aktiveras. Det är bara att köra hårt!

Kom i gång

  • Värm först upp i 10 minuter.
  • Gör sedan övningarna. Varje övning ska ta 3 x 45 sek, innan du skiftar till nästa övning. Pausa i 15 sek efter varje pass.
  • Skifta direkt från övning till övning, så pulsen hålls uppe.
  • Ge järnet. Ju hårdare du arbetar, desto fler kalorier förbränner du.

SE OCKSA: Cirkelträning – effektiv träning på kort tid

Hälsosam hela sommaren med I FORM

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Just nu har vi ett specialerbjudande, där du får tillgång till I FORM hela sommaren för endast 49 kr.

ERBJUDANDE: Få 3 månader för 49 kr.


Newsletter background