Kom i toppform på bara några få minuter.

Bli superstark när du springer

Här är ett nytt superträningsprogram för dig som tycker om att ge järnet och få toppresultat. Logga bara in med ditt prenumerationsnummer så är programmet ditt!

13 augusti 2012 av I FORM

Kort om programmet:

  • Du får en fantastisk kondition, massor av styrka i hela kroppen och smidighet du bara kunnat drömma om - och allt på kort tid!
  • Passet tar bara 40 minuter och är en smart mix av löpning och styrkeövningar, som dessutom är roliga!


Nu kör vi!

Snöra på dig löparskorna och gör ett par hårda spurter. Stanna vid en vacker utsikt. Gör några rejäla knäböjningar innan du springer vidare till ett par stora däck, en bänk eller en omkullvält trädstam och gör ett par effektiva övningar för gäddhänget.

Låter det som en del av ett kul träningspass? Fortsätt då att läsa.

Hela kroppen tränas

Superpasset som är utvecklat av Frida Hallqvist, löparcoach, personlig tränare och uppfinnare av träningsformen Pulsing Pilates, är inte bara roligt och omväxlande. Det är också något av det bästa som du kan utsätta din kropp för om du vill komma i en allsidig toppform.

Träningspasset är en mix av en rad intervaller och övningar som tränar din kondition och gör dig till en bättre löpare. Programmet är en kombination av en liten samling övningar som tränar styrka och smidighet i hela din kropp och gör dig medveten om din andning. Just medvetenheten om andningen gör träningspasset extra effektivt.

Den varierande träningen är hälsosam för din kropp eftersom den jämfört med ensidig löpträning varierar belastningen på din kropp och skonar dig från onödiga skador.

Nå ditt mål 2020

Kanske är du intresserad av ...

I FORM tipsar