Få en stark rumpa med squats

Squats är perfekt träning för din rumpa - och extra effektiva blir de när du har en kettlebell i handen.

Följ I FORMs Booty Camp och få synliga resultat på kort tid.

Så gör du

  • Stå med fötterna bredare än en höftbredds avstånd. Håll en kettlebell nära bröstet med båda händerna.
  • Böj knäna så att baken kommer närmare golvet samtidigt som överkroppen fortfarande är upprätt. Titta framåt när du gör övningen.
  • Återgå till stående position igen.

  • Tänk på! Det är viktigt att du håller vikten på hälarna och försöker komma så långt ner med rumpan som möjligt. Ju längre ner du kan komma, desto bättre utmaning får du för skinkorna.

Du hittar fler övningar för rumpan här >

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background