18. december

I år kan vi tillsammans ge dina lår och din rumpa den bästa julklappen någonsin. Vi levererar effektiva squatövningar, och du står för det hårda arbetet. Det är 24 squats – en för varje dag i december fram till julafton, då du kan dansa runt granen med starkare ben och bakdel.

Pulserande squat

18. december – pulserande squat

Stå med fötterna höftbrett isär och med vikten på hälarna. Gå ner i en squat, med benen i minst 90 graders vinkel. Stanna där nere och gör 12 små pulserande rörelser innan du kommer upp till stående igen. Det räknas som en omgång. Du får troligen mjölksyra i låren, men det är bara bra för uppbyggnaden av muskler.

Repetitioner: 3 omgångar med 12 repetitioner i varje

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background