17. december

I år kan vi tillsammans ge dina lår och din rumpa den bästa julklappen någonsin. Vi levererar effektiva squatövningar, och du står för det hårda arbetet. Det är 24 squats – en för varje dag i december fram till julafton, då du kan dansa runt granen med starkare ben och bakdel.

Sumosquat med sidospark

17. december – sumosquat med sidospark

Stå med fötterna brett isär och tårna lätt pekande utåt. Gå ner i en sumosquat, lägg vikten på ena benet och förflytta det andra benet utåt till sidan. Kom upp till stående med benet utsträckt. Repetera sumosquaten med motsatt ben åt sidan. Det är en repetition.

Repetitioner: 3 omgångar med 12 repetitioner i varje

Bli hälsosam och stark med I FORM!

I FORMs viktigaste uppgift är att göra hälsa enkelt. I vårt digitala universum får du kunskap och verktyg som gör det lätt att leva sunt. Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.

På vår sajt och i vår app får du bl a:

  • Över 100 videoträningar på 5 till 40 min.
  • Nybörjarvänliga löpprogram med ljudguide
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny

Vill du veta mer om I FORM digital? Kolla här!


Newsletter background