17. december

I år kan vi tillsammans ge dina lår och din rumpa den bästa julklappen någonsin. Vi levererar effektiva squatövningar, och du står för det hårda arbetet. Det är 24 squats – en för varje dag i december fram till julafton, då du kan dansa runt granen med starkare ben och bakdel.

Sumosquat med sidospark

17. december – sumosquat med sidospark

Stå med fötterna brett isär och tårna lätt pekande utåt. Gå ner i en sumosquat, lägg vikten på ena benet och förflytta det andra benet utåt till sidan. Kom upp till stående med benet utsträckt. Repetera sumosquaten med motsatt ben åt sidan. Det är en repetition.

Repetitioner: 3 omgångar med 12 repetitioner i varje

Nu har det blivit lättare att leva sunt!

I FORMs viktigaste uppdrag är att göra hälsa lättillgängligt. Därför har vi skapat ett nytt träningsuniversum, där du får kunskapen och verktygen som motiverar dig att leva sunt, året runt.
Som prenumerant får du tillgång till både sajten och appen.
Läs mer om nya I FORM

  • Videoträningar mellan 10 och 30 min.
  • Tillgång till fler än 1000 nyttiga recept
  • Mejl med ny, nyttig meny nyttig meny
  • Spara ditt favoritinnehåll – och hitta det lätt igen

Just nu: Testa 30 dagar utan kostnad


Newsletter background